12 persones signen contracte gràcies a Visibles | Marratxí.es

L’Ajuntament de Marratxí contracta 12 persones desocupades de més de 45 anys a través del programa Visibles

  • 16 novembre 201616/11/16

Aquesta contractació forma part de la convocatòria del SOIB, de subvenció per a les corporacions locals, destinades a finançar projectes de millora de l’ocupabilitat de les persones desocupades de més edat, i cofinançada pel Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) i el Fons Social Europeu (FSE)

Dimarts dia 15 de novembre, a la sala de plens de l’Ajuntament de Marratxí, ha tingut lloc la signatura dels 12 contractes que gràcies al programa Visibles, donaran ocupació a persones desocupades del municipi, que compten amb més edat. Visibles és un projecte de subvenció per a les corporacions locals, destinades a finançar projectes de millora de l’ocupabilitat de les persones desocupades de més edat, i cofinançada pel Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) i el Fons Social Europeu (FSE).

Aquests contractes tindran una durada de 6 mesos, des del 16 de novembre fins el 15 de maig de 2017. A l’acte ha assistit el batle, Joan Francesc Canyelles; el primer tinent de batle, Miquel Cabot; el segon tinent de batle i regidor d’Ocupació, Humberto López i altres regidors de les àrees que rebran aquests nous treballadors.

En concret, les categories que s’han contractat, són:

4 peons de brigada, les tasques a desenvolupar seran les pròpies de la seva especialitat. Manteniment elèctric, pintura, fusteria, manteniment general dels edificis municipals, centres esportius i manteniment d’aceres i asfaltat dels carrers del TM de Marratxí.

2 peons de medi ambient, les tasques a desenvolupar seran: podes de sanejament, desbrossa, retirada de voluminosos, manteniment de solars municipals, neteja de zones verdes, manteniment de pipi-cans…

1 netejadora per centres esportius concretament al Poliesportiu i camp de futbol del Pla de Na Tesa i Local esportiu del Figueral, les seves tasques seran la neteja ordinària dels vestuaris i zones esportives, buidat de papereres, avís dels desperfectes als responsables municipals, vigilància i bon ús de les instal·lacions municipals…

5 auxiliars administratius, les tasques que realitzaran seran de suport a les àrees on s’incorporen. Aquest personal es distribueix a les següents àrees: 1 aux. Administratiu a l’àrea de Comerç, 1 aux. Administratiu a l’àrea de Participació Ciutadana, 1 aux. Administratiu a l’àrea d’esport, 1 aux. Administratiu per a l’àrea d’OFT i finalment i tal com preveu la convocatòria 1 aux. Administratiu que controla la gestió del projecte i que s’ubicarà a l’àrea d’OFT.

A més la convocatòria preveu que els treballadors/es complementin la seva experiència professional duent a terme actuacions d’orientació que en millorin la seva ocupabilitat, per la qual cosa el projecte inclou la figura de l’orientador/a laboral, contractat externament, i que durà a terme dins la jornada laboral una orientació grupal i individual als treballadors/es contractats amb un total de 40 hores durant els sis mesos de durada del projecte.


Compartir:Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Ús de Cookies

Aquest lloc web utilitza Cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqueu l`enllaç per a més informació. ACEPTAR